Poprzedni temat «» Następny temat
Informacje 17.07.2017
Autor Wiadomość
aureon
Administrator

Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 46
Wysłany: 2017-07-17, 03:08   Informacje 17.07.2017

Kolejna dawka informacji!

Tym razem nie jest ich dużo, głównie zajmuje się poprawkami.

1. Automatyczne zaznaczenie przeciwnika
Od teraz naciskając klawisz ataku [Q] lub [CTRL], automatycznie zaznaczysz najbliższy cel. Pozostaje dorobić automatyczne dochodzenie do przeciwnika gdy cel jest zaznaczony.

2. Błąd powodujący nie możliwość zalogowania się do gry
Były takie sytuacje, gdy server stał długo bez resetowania, gdy gracze nie mogli się zalogować. Teraz, mam nadzieję, że całkowicie usunąłem ten problem.

3. Nowy balans
Został całkowicie zmieniony balans postaci. Między innymi zmniejszono ogólną ilość HP i MP. Nowy balans charakteryzuje się trudniejszą rozgrywką.

4. Szybkość ataku NPC
Aktualnie każdy przeciwnik bił z szybkością 1sek. Teraz każdy przeciwnik może mieć unikalną szybkość ataku z dokładnością do 250ms.

5. Informacje o przedmiocie
W poprzednim temacie z dnia 12.07 była informacja o okienku, które włącza się po naciśnięciu prawego przycisku myszy. W wersji pre-beta gry tylko w sklepie i ekwipunku wyświetlała się informacja na temat przedmiotu. Teraz, gdziekolwiek by przedmiot się nie znajdował (w okienku), po najechaniu na niego myszką, zostanie wyświetlona nazwa oraz poziom (jeżeli takowy jest wymagany do założenia). A prawy przycisk myszy otworzy okienko z szczegółami.


6. Ucinanie tekstu w połowie słowa
Poprawiłem także ucinanie tekstu, które raziło w oczy na chacie.


7. Zadanie Podstawowe Szkolenie
Zakończyłem zadanie, którego nie dało się przejść. Po tym zadaniu, można rozpocząć kolejne, które wprowadza już w fabułę gry.
Tutaj chciałbym też dodać coś do graczy, którzy liczą na ambitniejsze zadania.
"Ambitniejsze" = Dla wielu osób oznacza to danie możliwości graczowi wyboru ścieżki którą podąży w danym zadaniu, wybór który będzie miał znaczenie na dalsze losy. NIESTETY W GRZE TAKICH ZADAŃ NIE BĘDZIE. Z jednego bardzo prostego powodu. Mianowicie ZDECYDOWANA WIĘKSZOŚĆ osób, zadań wcale nie czyta. Przekonałem się tego w trakcie pre-bety, kiedy tylko jedno zadanie wymagało przeczytania treści dialogu do znalezienia mieszkańca. Bardzo dużo osób (w skali ilości utworzonych kont w grze) pytało, gdzie on jest, a jeszcze więcej zadanie olał. A wystarczyło przeczytać dialog!
Dlatego rezygnuje z rozbudowanych zadań wymagających czytania dialogów. Nie będzie tutaj ścieżek mających jakikolwiek wpływ na zakończenie. Jednak inne ciekawsze typy postaram się wprowadzić.


I to chyba wszystko co aktualnie pamiętam. Załatanych błędów jest znacznie więcej, ale nie zapisuje sobie tego nigdzie, więc nie pamiętam, albo jest to zbyt mało istotne aby nawet napisać.

Niestety muszę też poinformować, że zaczynam wątpić, iż uda mi się zdążyć wystartować z betą w dniu 1.08. Są wakacje, dlatego nie zawsze jest czas aby siedzieć w domu i pisać :-)

Niemniej jednak i tak zapraszam do zaglądania tutaj co jakiś czas :-)
 
 
Swiezak

Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 13
Wysłany: 2017-07-19, 00:36   

Zaglądamy.
Mam nadzieję, że kiedyś zmieni się grafika :).
 
 
aureon
Administrator

Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 46
Wysłany: 2017-07-19, 21:04   

O którą grafike Ci konkretnie chodzi? Interface gry czy kafelki map?
 
 
Swiezak

Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 13
Wysłany: 2017-07-21, 18:40   

mapy. grafika rpg maker. Fajnie jakby pojawiło się coś autorskiego.
 
 
aureon
Administrator

Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 46
Wysłany: 2017-07-22, 16:17   

Niestety z tym będzie problem. Wymaga to zwinwestowania większej kwoty, a gra sama na siebie nie zarabia. Póki co te grafiki zostaną.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.146 sekundy. Zapytań do SQL: 8